Siemens

Siemens'ten IT çözümlerine 'canlı' uygulama

Siemens'ten IT çözümlerine 'canlı' uygulama

25.02.2010

Siemens IT Çözümleri ve Hizmetleri, bilgi teknolojisi çözümlerini kağıt üzerinden çıkarıp canlı uygulamalar olarak potansiyel müşterilerine sunacağı 'Reality Center' adındaki demo merkezini Kartal kampüsünde açtı. Siemens, dünyada uygulamaya geçirdiği 10'uncu merkez olan Reality Center'la, kendi çözüm operasyonu için bir katalizör yaratmanın yanı sıra şirketlerin tepe yöneticilerini IT yöneticileriyle bir araya getirerek müşteri adaylarının iç işleyişini hızlandırmayı amaçlıyor. Proje kararının alınmasının ardından özel çözüm geliştirmek amacıyla da kullanılacak olan merkez, zaman içinde sayısının artması planlanan halihazırdaki 12 çözüm senaryosunun yanı sıra Siemens'in global çözümlerinin de sergilenmesinde kullanılacak. Merkezde, ürün ya da yazılım satışı değil, danışmanlığı içeren çözüm müşteri adayına demo senaryo olarak aktarılacak.

Siemens IT Çözümleri ve Hizmetleri Direktörü Ali Rıza Ersoy, bu merkezle, çözüm portföyünü geliştirmek için ayrılan 50 milyon euroluk Avrupa bütçesinden pay almalarının mümkün hale geleceğine dikkat çekerek, şunları söyledi:

Güven oluşturma sürecini hızlandıracak

"Şirketlerde bilgi teknolojisi çözümlerini asıl talep edenler, şirketin geçmişten gelen ama gelecekteki performansını belirleyen göstergeleri doğru değerlendirmek isteyen CFO'lar (finansın başındaki yöneticiler). Bu yöneticiler, bir uçağın pilotunun uçakla ilgili her bilgiyi, uçağın pilot kabinindeki göstergelerin olanak sağladığı kadar açık bir biçimde önlerinde görmek istiyorlar. Elindeki bilgiler yeterince birbiriyle entegre olmayan, bölük pörçük, farklı yerlerde ve farklı formatlarda olan CFO'lar, bu durumu iyileştiren bir çözüm karşısında genellikle çok talepk¢r oluyorlar. Bununla birlikte şirket içinde projeleri belirli bir süre zarfında ve bütçeyle gerçekleştirmek zorunda olan CIO'lar (IT'nin başındaki yöneticiler), bu rolleri gereği her türlü ayrıntı konusunda kaygılı davranan tarafı oluşturuyor. Projeye güven oluşana kadar aylar süren bir karar süreci yaşanıyor. Bu arada işletme fırsatları kaçırırken Siemens'in satışı gecikiyor ve her iki tarafı da mutsuz eden bir süreç ortaya çıkıyor. Reality Center, işte bu güven oluşturma sürecinin gerçek çözümleri canlı göstermekle mümkün olacağı inancından yola çıkarak hayata geçirildi. Bu merkezin, adının da vurguladığı gibi gerçek bilgi teknolojisi çözümlerinin uygulama alanı olacağına ve güven tesisini hızlandıracağına inanıyoruz."

Facebook Twitter Bizi takip edin
Alternate Text Siemens News